Wednesday, February 16, 2011

Bersiaran dari Shah Alam...

Selepas cuti Maulidur Rasul maka lahirla blog ini yang ntah kali berapa aku godek-godek kire terer la jugak aku ni melahirkan blog sendiri..BFF,ipar,member2 sume dah ade.siap ade yang bertanye kenape hawa takde blog?jawapannya sgt mudah..hawa x pandai nak menulis..

tp sekarang aku belasah jela..ape objective ade blog x tau lagi pasal ade setengah blog yang aku bace ade menulis pasal ketuhanan,motivasi,pekerjaan (owh i really like fab by rizalman but unfortunetly die macam coklat tora datang lagi.) dan pasal diri sendiri...

actually i'm a bit boring here since i dont have specific job to do so i guess i have to master everything here before being transferred to K.Selangor..hmm speaking of my branch @ K.Selangor i really looking forward n very interested n very d x sabar sbb i will be the pioneer of the branch..branch baru,so i cant wait..harapan semoga dapat membawa new job culture n job environment to new place.n hoping better future undertakings to me n my beloved family.(haissh bile aku dapat transform waja jd bumblebee ni)...

*Allah takkan mengubah takdir seseorang melainkan org itu berusaha untuk mengubah takdirnya sendiri..feel blessed here sbb dapat beribadat dgn baik.......

2 comments:

  1. dear hawe...aku dh terjah blog mu.ok la ni utk beginners.psni konpem lg meletops

    ReplyDelete
  2. huhuhu..welcome2..pasnih kita hasut ayg pulak..ngeh ngehh

    ReplyDelete